
Medioznawstwo personalistyczne. Tom 2. Wybrane zagadnienia z kultury mediów, ks. J. Jęczeń, P. Guzdek (red.)

Numer katalogowy: 3585 |
Trzeba podkreślić ogromną pracę wykonaną przez autorów tej nowatorskiej w medioznawstwie publikacji. Autorzy - sądząc po tematyce artykułów - są przedstawicielami różnych dyscyplin naukowych: teologami, filozofami, kulturoznawcami, socjologami, prawnikami, praktykami technologii medialnych, językoznawcami. W poszczególnych rozdziałach poszukują wspólnej płaszczyzny porozumienia na gruncie filozofii personalizmu, zwłaszcza jej bogatej polskiej tradycji, współtworzonej przez ks. prof. dr. hab. Czesława Bartnika, a nade wszystko przez Karola Wojtyłę - św. Jana Pawła II.
Z recenzji dr. hab. Piotra Drzewieckiego, prof. nadzw. Uniwersytety Kardynała Stanisława Wyszyńskiego w Warszawie
Oprawa: miękka
Wydawnictwo: KUL
Autor: ks. J. Jęczeń, P. Guzdek (red.)
Rok wydania: 2018
Format: B5
Ilość stron: 306
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie
