Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. Hybrydyzacja - Uwiarygadnianie - Zadaniowość, Aneta Duda (1)

Medialne socjotechniki BRANDCASTINGU. Hybrydyzacja - Uwiarygadnianie - Zadaniowość, Aneta Duda

Ładowanie
CENA: 42,00 PLN
za
szt.
Czas wysyłki: 4 dni robocze
szt.
Ładowanie

produkt niedostępny w tej liczbie

dostępna ilość:

dodano produkt

przejdź do koszyka

Numer katalogowy: 3585

SPIS TREŚCI

Wstęp

Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne
1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska
1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki
1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu
1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki
1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu
1.2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań
1.2.1. Analiza dyskursu - ramy teoretyczne
1.2.2. Translacja wybranych teorii społecznych do analizy dyskursu
1.2.3. Problemy i techniki badawcze

Rozdział II. Public relations - zacieranie granicy między komercyjnym i dziennikarskim przekazem
2.1. Public relations - transparentna forma komunikowania o marce?
2.2. "PR-izacja" treści medialnych?
2.3. Advertorial - szczególny przypadek PR-izacji prasy
2.3.1. Advertorial - etyka a praktyka jego stosowania
2.3.2. Badanie advertoriali - ich typy i odbiór

Rozdział III. Blogi - włączanie treści o markach do blogerskiego dyskursu
3.1. Blogi - hybrydy o wielu funkcjach
3.2. Proces komercjalizacji blogów - wiarygodność dyskursu?
3.3. Uwarunkowania i techniki wpływu blogerów
3.4. Przypadek dwóch blogów modowych
3.5. Blogi - demokratyczne komunikowanie?

Rozdział IV. CRM - nadawanie wiarygodności marce w dyskursach o społecznym zaangażowaniu
4.1 CRM - "narzędzie" pomocy potrzebującym?
4.2. Przypadek społecznego zaangażowania w kampanii marki Dove
4.2.1. Czynniki kampanijnego sukcesu marki Dove
4.2.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Dove

Rozdział V. Społeczności marki - angażowanie konsumenta w dyskurs marki
5.1. "Społeczności" marki - czy społeczności?
5.2. SM: między tym, co indywidualne i społeczne
5.3. SM w kontekście zjawiska groundswell
5.4. SM a lojalność konsumencka
5.5. SM jako socjotechnika wspólnie podzielanych wartości
5.6. Przypadek "Klubu Moja Nivea"
5.6.1. Czynniki sukcesu "Klubu Moja Nivea"
5.6.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Nivea

Rozdział VI. Branded gaming - transfer emocji i znaczeń, poziomy integracji i akceptacji
6.1. Proces komercjalizacji gier
6.2. Specyfika gier a lokowanie marki
6.2.1. Interaktywność czy reaktywność?
6.2.2. Responsywność i grywalizacja
6.2.3. Immersja - jej poziomy a skuteczność lokowania marki
6.2.4. Przyjemność grania i transfer emocji
6.3. Lokowanie marki w grach w kontekście branded entertainment
6.4. Poziomy zintegrowania marki z treścią rozrywkową gier
6.5. Efektywność branded gaming a modele przetwarzania informacji
6.6. Branded gaming w opiniach studentów - pytanie o granice komercjalizacji gier

Zakończenie

Bibliografia

Aneks

 

Oprawa: miękka

Wydawnictwo: KUL

Autor: Aneta Duda

Rok wydania: 2018

Format: B5

Ilość stron: 266

Dodaj opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie

Ładowanie