Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne. Techniki tworzenia programów informacyjnych, A. Boyd, P. Stewart, R. Alexander   (1)

Dziennikarstwo radiowo-telewizyjne. Techniki tworzenia programów informacyjnych, A. Boyd, P. Stewart, R. Alexander

CENA: 59,00 PLN
za
szt.
Czas wysyłki: pięć dni roboczych
szt.

produkt niedostępny w tej liczbie

dostępna ilość:

dodano produkt

przejdź do koszyka

Numer katalogowy: 2114

Konsekwencją współczesnych technologii jest łączenie się informacji globalnych i lokalnych. Interaktywność w relacjonowaniu z miejsca zdarzenia oraz możliwość niemal natychmiastowego informowania o rozwoju sytuacji doprowadziły do konieczności zmiany sposobu myślenia i działania wśród dziennikarzy, w tym metod pisania relacji i samego relacjonowania, które odbywa się obecnie 24 godziny na dobę. W niniejszym wydaniu uwzględniono zagadnienia związane z cyklem produkcji cyfrowej i konwergencją. Studenci i nauczyciele dziennikarstwa znajdą tu najbardziej aktualne informacje. Szósta aktualizacja podręcznika uwzględnia procesy zrastania się technologii telewizyjnej, radiowej i jak to określają autorzy „informacyjnej”, a więc odpowiada obecnemu etapowi konwergencji mediów. Oznacza przystosowanie podręcznika do sytuacji, gdy dziennikarze nie dzielą się już na prasowych i telewizyjnych, ale stają się raczej „menadżerami mediów” lub wydawcami internetowymi, pracującymi „24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu”.
z recenzji prof. dr hab. Beaty Ociepki

"Wszystkie zmiany i modyfikacje wyszły niewątpliwie książce na dobre. Jest ona teraz bardziej spójna i zwarta. Koncentruje się warsztacie dziennikarza radiowego i telewizyjnego oraz jego etycznej i zawodowej odpowiedzialności, natomiast kwestię organizacji pracy redakcji odsuwa na bok".
z recenzji prof. dr hab. Macieja Mrozowskiego

Dodaj opinię

Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie