Twój koszyk jest pusty
logo  
Logowanie:
Wyszukiwarka:
Menu
Pobierz cennik
format xls,format html
Bestselery

strona główna: NAUKI ŚCISŁE » ZARZĄDZANIE I MARKETING

CZŁOWIEK Z PERSPEKTYWY BIZNESU red. Kinga Machowicz

CZŁOWIEK Z PERSPEKTYWY BIZNESU red. Kinga Machowicz

producent::
KUL






brutto: 33.00 zł

                 Cel monografii określono jako przedstawienie relacji panujących między człowiekiem a biznesem; dostarczenie argumentów przemawiających za tym, że człowiek jest najbardziej istotnym elementem świata biznesu i takie ustawienie nie tylko nie jest sprzeczne z osiąganiem zysku, ale wręcz niezbędne dla jego wypracowania. Założony cel należy uznać za trafny i merytorycznie uzasadniony. Przedstawiony temat wymagał interdyscyplinarnego podejścia i rzeczywiście w ten sposób został opracowany. Monografia stanowi wartościowe, naukowe opracowanie. Jest także istotna ze względu na potrzebę podnoszenia świadomości prawnej społeczeństwa i potrzebę podnoszenia standardów życia gospodarczego. Monografia może też służyć jako pomoc dydaktyczna oraz poradnik dla przedsiębiorców.
                       Z recenzji wydawniczej dr. hab. Marka Lisieckiego, prof. KUL


RODZAJ OKŁADKI

MIĘKKA

ROK WYDANIA

2009

STRON

391

Produkty powiązane:




nasze dane | regulamin | wysyłka i zwroty | PLIKI | formularz kontaktowy