Twój koszyk jest pusty
logo  
Logowanie:
Wyszukiwarka:
Menu
Pobierz cennik
format xls,format html
Bestselery

strona główna: NAUKI SPOŁECZNE » PEDAGOGIKA

AUTONOMIA CZY ODŁĄCZENIE ROLA OSOBY ZNACZĄCEJ W ŻYCIU MŁODZIEŻY Z TRUDNOŚCIAMI W NAUCE Ewa Domagała-Zyśk

AUTONOMIA CZY ODŁĄCZENIE ROLA OSOBY ZNACZĄCEJ W ŻYCIU MŁODZIEŻY Z TRUDNOŚCIAMI W NAUCE Ewa Domagała-Zyśk

producent::
KUL






brutto: 28.50 zł

W związku z wyodrębnieniem gimnazjów jako oddzielnego typu szkoły pojawia się konieczność uważnego diagnozowania potrzeb i trudności, zwłaszcza związanych z nauką szkolną, a także wytyczania kierunków wspierania rozwoju tej grupy uczniów.
Autorka monografii dzięki wykorzystaniu bogatej literatury pedagogicznej i na podstawie własnych badań obala powszechne przekonanie rodziców i pedagogów, jakoby młodzież gimnazjalna potrzebowała jedynie swobody i niezależności. Udowadnia, że nie oczekuje ona oziębłego odłączenia od rodziców (ang. detachment), ale nadal odczuwa potrzebę silnego z nimi związku (ang. attachement) — zarówno kontroli rodzicielskiej, jak i emocjonalnego wsparcia z ich strony. Bliskie relacje z rodzicami są gwarantem nawiązywania znaczących relacji z rówieśnikami i osiągania sukcesu szkolnego. Książką powinni zainteresować się przede wszystkim nauczyciele i rodzice gimnazjalistów, studenci kierunków nauczycielskich oraz badacze okresu adolescencji.
Prof. dr hab. Teresa Kukołowicz


ROK WYDANIA

2004

STRON

272

Produkty powiązane:




nasze dane | regulamin | wysyłka i zwroty | PLIKI | formularz kontaktowy